Regulamin

§ 1
DEFINICJE

  1. Kancelaria – Kancelaria Adwokacka adw. Damiana Koziary z siedzibą w Warszawie (00-480), przy ul. Wiejskiej 9, lok. 27, NIP: 7591694540, nr wpisu 4343 ORA Warszawa.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która wyraziła chęć skorzystania z usług Kancelarii drogą elektroniczną wypełniając „Formularz kontaktowy” (składając Zapytanie) zamieszczony na stronie internetowej.
  3. Użytkownik – podmiot korzystający z Serwisu, w tym również Klient.
  4. Serwis – strona internetowa za pomocą, której Kancelaria prowadzi serwis internetowy, działający pod adresem: dk-kancelaria.pl.
  5. Opinia Prawna – usługa, w ramach której Klient otrzymuje informację w zakresie regulacji prawnych dotyczących wskazanego przez Klienta zagadnienia prawnego na podstawie przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, orzecznictwa sądów oraz piśmiennictwa wraz ze wskazaniem możliwych sposobów jego rozwiązania; analiza zagadnienia prawnego, dokonywana jest na podstawie przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego i/lub złożonych/przedstawionych dokumentów.
  6. Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta na warunkach określonych w Regulaminie pomiędzy Kancelarią a Klientem.
  7. Zapytanie – informacja złożona przez Klienta za pomocą „Formularza kontaktowego” udostępnionego w Serwisie o wykonanie usługi prawnej.
  8. Dane Osobowe – rozumie się przez to informacje zawierające: imię i nazwisko, numer telefonu, numer NIP/PESEL, adres poczty elektronicznej, dane teleadresowe oraz inne dane wprowadzone i/lub przesłane przez Użytkownika podczas korzystania z usług prawnych oferowanych przez Kancelarię.
  9. Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.).

§ 2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa:

a) zasady i warunki korzystania z serwisu internetowego dk-kancelaria.pl, zwanego dalej Serwisem;
b) zasady ochrony danych osobowych osób korzystających z Serwisu;
c) rodzaj i zakres usług prawnych świadczonych przez Kancelarię za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);
d) zasady świadczenia usług prawnych za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);
e) warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie usług (drogą elektroniczną) prawnych za pośrednictwem Serwisu;
f) zasady płatności wynagrodzenia za usługi prawne świadczone za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);

  1. Serwis umożliwia zapoznanie się z przedmiotem działalności Kancelarii, ułatwia dostęp do oferowanych usług, a także daje możliwość skorzystania z porad prawnych on-line lub dokonania zgłoszenia sprawy do obsługi prawnej.
  2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

§ 3

WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.
  2. Serwis, jego zawartość, wizerunek graficzny, zamieszczane treści stanowią własność Kancelarii i podlegają ochronie prawa autorskiego, a jego rozpowszechnianie, kopiowanie, chociażby w części wymaga każdorazowo uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Kancelarii.
  3. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmian zamieszczanych na stronach Serwisu treści, publikacji i materiałów.
  4. Osoba zainteresowana usługami Kancelarii powinna skontaktować się z Kancelarią osobiście, telefonicznie, mailowo lub poprzez wypełnienie „Formularza kontaktowego” dostępnego w Serwisie (usługi świadczone drogą elektroniczną). Wszelkie dane kontaktowe podane są na stronie internetowej Serwisu.
  5. Kancelaria nieodpłatnie udostępnia Użytkownikom Regulamin za pomocą Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie treści.

§ 4

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Administratorem danych osobowych związanych z korzystaniem z usług Kancelarii jest adw. Damian Koziara z siedzibą w Warszawie (00-480), przy ul. Wiejskiej 9, lok. 27, NIP: 7591694540, nr wpisu 4343 ORA Warszawa.
  2. Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika Danych Osobowych.
  3. Korzystanie z usług Kancelarii, w szczególności w związku ze złożeniem Zapytania, wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika Danych Osobowych, co wynika z konieczności unikania konfliktu interesów. Brak Danych Osobowych może uniemożliwić zrealizowanie usługi.
  4. Przesyłając Dane Osobowe za pomocą złożonego Zapytania, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię swoich Danych Osobowych.
  5. Kancelaria może przetwarzać m.in. następujące Dane Osobowe Klienta:

a) nazwiska i imiona Klienta,
b) numer NIP/PESEL,
c) adres zamieszkania i/lub pobytu,
d) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania i/lub pobytu,
e) adres poczty elektronicznej,
f) numer telefonu,
g) numer dowodu osobistego.

  1. Podanie Danych Osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolne.
  2. Wszelkie przekazane Kancelarii Dane Osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celach na jaki Klient wyraził zgodę oraz w celu podjęcia przez Kancelarię niezbędnych działań związanych ze złożonym Zapytaniem oraz w celu rozwiązania przedstawionego przez Klienta zagadnienia prawnego.
  3. Kancelaria zapewnia bezpieczeństwo przekazanych Danych Osobowych oraz realizację uprawnień Klienta, wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Klient ma prawo dostępu do treści własnych Danych Osobowych, ich poprawiania lub całkowitego usunięcia swoich Danych Osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość e-mail z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia Danych Osobowych na adres e-mail Kancelarii podany w Serwisie.
  5. Kancelaria może odmówić usunięcia Danych Osobowych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Kancelarii.
  6. Dane Osobowe Klienta mogą być przekazywane osobom trzecim wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych, w szczególności pracownikom oraz zleceniobiorcom Kancelarii, a także za zgodą Klienta.

§ 5

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Kancelaria za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi w zakresie pomocy prawnej, polegające na:
    a) udzielaniu porad prawnych,
    b) sporządzaniu Opinii Prawnych,
    c) sporządzaniu projektów umów,
    d) sporządzaniu projektów pism procesowych,
    e) opracowaniu projektów innych aktów prawnych (np. jednostronne oświadczenia,
    uchwały),
    f) opiniowanie umów handlowych.
  2. Korzystanie z pomocy prawnej Kancelarii niewymienionej w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest możliwe na podstawie odrębnych umów zawartych z Kancelarią po dokonaniu bezpośrednich indywidualnych uzgodnień między Klientem a Kancelarią.

§ 6

ZOBOWIĄZANIA KANCELARII

  1. Kancelaria zobowiązuje się do wykonywania obsługi prawnej ze szczególną starannością, zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy prawniczej, zasad etyki zawodowej oraz zgodnie z profesjonalnym charakterem swojej działalności.
  2. Kancelaria nie jest zobowiązana do samodzielnego aktualizowania udzielonych porad pod kątem późniejszych zmian w przepisach i praktyce. Czynności takie Kancelaria podejmuje wyłącznie na wyraźne żądanie Klienta.
  3. Kancelaria zobowiązuje się do zachowania daleko idącej lojalności wobec Klientów. Strony zobowiązane są niezwłocznie informować się wzajemnie o wszystkich sytuacjach, w których Kancelaria mogłaby narazić się na konflikt interesów w rozumieniu zasad etyki zawodowej. W razie zaistnienia istotnego prawdopodobieństwa wystąpienia konfliktu interesów, Kancelaria podejmie niezbędne środki zgodne, aby uniknąć takiego konfliktu, w tym zastrzega prawo do odmowy przyjęcia wykonania usługi. W przypadku wystąpienia konfliktu interesów, Kancelaria dołoży najlepszych starań, aby nie ucierpiały interesy Klienta.
     

§ 7
POUFNOŚĆ

  1. Kancelaria oraz wszystkie osoby wykonujące umowę z Klientem w jej imieniu zobowiązani są zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedzieli się w związku ze świadczeniem pomocy prawnej na rzecz Klienta.
  2. Wszelkie informacje, uzyskane od Klienta, które nie są dostępne publicznie w okresie świadczenia przez Kancelarię pomocy prawnej w związku z Umową będą traktowane jako poufne.
  3. Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony czasowo.
  4. Kancelaria nie będzie wykorzystywać na potrzeby osób trzecich informacji poufnych uzyskanych od Klienta oraz nie będzie wykorzystywać dla potrzeb Klienta informacji poufnych uzyskanych od osób trzecich.
  5. Jeżeli Kancelaria, jej pracownicy lub osoby działające w jej imieniu, zostaną zobowiązani do ujawnienia informacji poufnych dotyczących Klienta odpowiednim władzom publicznym, Kancelaria poinformuje Klienta (o ile będzie to prawnie dozwolone) o ewentualnym żądaniu lub obowiązku ujawnienia.
     

§ 8

TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA

  1. Wszelkie informacje, uzyskane przez Klienta lub osoby działające w jego imieniu od Kancelarii lub osób działających w jej imieniu w okresie świadczenia pomocy prawnej w związku z Umową, które nie są publicznie dostępne będą traktowane przez Klienta jako poufne (tajemnica przedsiębiorstwa). W szczególności dotyczy to propozycji, ofert, specyfikacji, projektów, dokumentów, zasad, technik, metod, planów lub scenariuszy działania, procedur lub warunków umowy, wynagrodzenia, a także przedmiotów praw wyłącznych lub bezwzględnych oraz informacji uzyskanych w związku z negocjowaniem lub zawieraniem Umowy, także uzyskane bez zapłaty przez Klienta wynagrodzenia. 
  2. Klient nie będzie wykorzystywać na potrzeby osób trzecich informacji poufnych uzyskanych od Kancelarii lub osób działających w jej imieniu, w szczególności zaś na rzecz konkurentów Kancelarii.
  3. Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących sposobu prowadzenia działań windykacyjnych przez Kancelarię, a w szczególności sposobów prowadzenia korespondencji, wzorów dokumentów, wezwań do zapłaty itd. oraz sposobu prowadzenia windykacji bezpośredniej.
  4. Klient oświadcza, iż w działaniach windykacyjnych prowadzonych przez siebie nie będzie wykorzystywał procedur windykacyjnych stosowanych przez Kancelarię.
     

§ 9

ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG DROGA ELEKTRONICZNĄ

  1. Kancelaria świadczy usługi prawne odpłatne oraz nieodpłatne.
  2. Usługi prawne świadczone przez Kancelarię są w języku polskim, chyba że strony uzgodnią inaczej.
  3. Kancelaria zapewnia świadczenie usług od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00.
  4. Kancelaria i osoby działające w jej imieniu mogą porozumiewać się z Klientem, jego personelem, doradcami i innymi osobami działającymi w jego imieniu i na jego rzecz pisemnie, pocztą elektroniczną oraz telefonicznie.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność za ryzyka wynikłe z tytułu korzystania z takiej komunikacji, chyba że szkoda powstała wskutek rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej Kancelarii lub osób działających w jej imieniu.
  6. Usługi prawne są wykonywane po zawarciu Umowy.
  7. Usługi świadczone są ze szczególną starannością, zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy prawniczej oraz zasad etyki zawodowej na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Umowa o świadczenie usług w zakresie pomocy prawnej jest umową starannego działania. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za określone rezultaty działania.
  9. Kancelaria wykonuje usługi na podstawie przedstawionych danych oraz aktualnego stanu prawnego.
  10. Klient uprawniony jest do wykorzystywania otrzymanych od Kancelarii dokumentów, w szczególności opinii prawnych, informacji prawnych, projektów umów, projektów pism procesowych, projektów innych dokumentów jedynie do własnych potrzeb i zabrania się wykorzystywania ich w celu prowadzenia działalności gospodarczej lub świadczenia usług podobnych do usług świadczonych przez Kancelarię.
  11. Wszelkie przesłane Klientowi dokumenty podlegają ochronie prawa autorskiego i nie mogą być rozpowszechniane przez uprzedniej pisemnej zgody Kancelarii.
  12. W braku odmiennych uzgodnień Kancelaria może wykorzystywać wszelkie dokumenty powstałe w związku z wykonywaniem Umowy jako podstawę do wykonywania zadań na rzecz innych Klientów, o ile nie narusza to zobowiązania do zachowania poufności.
  13. Po zakończeniu wykonywania Umowy Kancelaria przekaże Klientowi na jego wniosek całość dokumentacji z nim związanej.
  14. Kancelaria ma prawo zniszczyć dokumenty, które w jej opinii nie będą potrzebne do celów prawnych, jeżeli Klient odmówił ich odebrania i o ile nie uzgodniono, że Kancelaria przechowa te dokumenty za określonym wynagrodzeniem.

§ 10
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA

Klient zobowiązany jest z należytą starannością współdziałać w wykonaniu Umowy, w szczególności:
a) udzielać niezbędnych pełnomocnictw,
b) udzielać pełnych i wyczerpujących informacji oraz wyjaśnień dotyczących realizowanych
zleceń,
c) przekazywać pełną dokumentację dotyczącą zleceń w terminach umożliwiających
należytą reprezentację jego interesów,
d) wpłacać terminowo zaliczki oraz opłaty związane z wykonywaniem Umowy,
e) niezwłocznie informować Kancelarię o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na sposób, zakres i treść wykonywanych przez Kancelarię usług, w tym o wpłatach dokonanych przez dłużników, zawieranych z nimi porozumieniach, kierowanych do Klienta reklamacjach oraz o umorzeniach należności.

§ 11

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KANCELARII

  1. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za niedokładne przedstawienie stanu faktycznego przez Klienta.
  2. Kancelaria nie jest odpowiedzialna za skutki niewywiązania bądź nienależytego wywiązywania się Klienta z obowiązków określonych w § 10 Regulaminu.
  3. Kancelaria nie jest odpowiedzialna za niemożność realizacji swoich świadczeń wynikających z nieuiszczenia bądź nieterminowego uiszczenia przez Klienta kosztów lub opłat.
  4. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wady w wykonaniu Umowy, jeśli wynikają one z udostępnienia niepełnej dokumentacji, bądź udzielenia niepełnych albo sprzecznych ze stanem faktycznym informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, albo braku należytego współdziałania w wykonaniu Umowy ze strony Klienta, w szczególności- nieterminowego uiszczania opłat i kosztów związanych z postępowaniem prowadzonym w imieniu Klienta.
  5. Wyłączona jest odpowiedzialność Kancelarii za utracone korzyści.

§ 12

ZŁOŻENIE ZAPYTANIA I WYCENA

  1. Zapytanie Klient składa za pomocą „Formularza kontaktowego” znajdującego się w Serwisie. W zależności od rodzaju usługi, jednocześnie z Zapytaniem Klient przedstawia zagadnienie prawne, stan faktyczny oraz przesyła stosowne dokumenty.
  2. Złożenie Zapytania wymaga:
    a) zapoznania się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
    b) wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania Umowy.
  3. Kancelaria w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania Zapytania, skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu działania w sprawie.
  4. Brak kontaktu w terminie określonym w ust. 3 jest równoznaczne z niepodjęciem przez Kancelarię wykonania usługi i z tego tytułu Klientom nie przysługują względem Kancelarii żadne roszczenia.
  5. Kancelaria może złożyć Klientowi oświadczenie o odmowie podjęcia się przez Kancelarię wykonania usługi. Odmowa podjęcia się wykonania usługi nie wymaga uzasadnienia.
  6. Kancelaria nie odpowiada za podanie błędnych Danych Osobowych, w tym adresu poczty elektronicznej przez Klienta.
  7. W przypadku przyjęcia przez Kancelarię usługi do realizacji, w trakcie kontaktu z Klientem Kancelaria przedstawi mu ofertę współpracy.
  8. Kancelaria ustali w drodze negocjacji z Klientem:
    a) kwotę netto wynagrodzenia (zwanego dalej „Wynagrodzeniem”),
    b) sposób i termin uiszczenia Wynagrodzenia;
    c) przewidywany czas realizacji usługi,
    d) okres obowiązywania Oferty.
  9. Propozycja Wynagrodzenia złożona Klientowi zostanie wyliczona na podstawie:
    a) przewidywanego nakładu pracy koniecznego do wykonania usługi,
    b) złożoności zagadnienia prawnego przedstawionego przez Klienta.
  10. W przypadku konieczności uzupełnienia informacji podanych w Zapytaniu, Kancelaria w korespondencji zwrotnej zwróci się do Klienta o podanie dodatkowych danych i/lub dokumentów.

§ 13

ZAWARCIE I ROZWIĄZANIE UMOWY DROGA ELEKTRONICZNĄ

  1. Umowa zostaje zawarta z chwilą złożenia przez obie strony oświadczenia woli o przyjęciu uzgodnionych warunków.
  2. Złożenie oświadczenia woli, o którym mowa w ust. 1 następuje poprzez podpisanie umowy przez Strony bądź wysłanie wiadomości e-mail zawierającej wyraźne wskazanie akceptacji wynegocjowanych warunków.
  3. Kancelaria przestaje być związana złożoną ofertą w przypadku wyraźnego jej nieprzyjęcia przez Klienta, bądź nie udzielenia przez niego odpowiedzi w terminie 3 dni od jej złożenia.
  4. Kancelaria może w każdej chwili odmówić realizacji usługi i odstąpić od Umowy, jeżeli jej wykonanie mogłoby wiązać się z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Uzupełnienie zlecenia przez Klienta, na podstawie sporządzonej przez Kancelarię prośby o sprecyzowanie nie stanowi nowego zlecenia.
  6. Złożenie przez Klienta dodatkowych pytań lub wniosków o wyjaśnienia będzie traktowane jako zlecenie wykonania odrębnej usługi prawnej.
  7. Wynik realizacji Umowy zostanie wysłany na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Zapytaniu, chyba że strony postanowią inaczej.
  8. Umowa jest zawarta na czas wykonania określonej usługi prawnej.
  9. W terminie 7 dni od dnia zakończenia wykonywania Umowy, Kancelaria wyśle Klientowi Fakturę VAT. Klient wyraża zgodę na wystawienie Faktury VAT bez jego podpisu oraz wysłania jej w formacie PDF na podany w Zapytaniu adres poczty elektronicznej. W Zapytaniu Klient może zaznaczyć chęć otrzymania Faktury VAT papierowej. W takim przypadku Faktura VAT wysłana zostanie w terminie 7 dni od dnia zakończenia obowiązywania Umowy na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta.
  10. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu drugiej stronie. Oświadczenie o wypowiedzeniu przesłane pocztą elektroniczną uważa się za złożone z chwilą wprowadzenia go do środka komunikacji elektronicznej w sposób, który pozwala adresatowi na zapoznanie się z jego treścią.
  11. W przypadku wypowiedzenia umowy przez Klienta po dokonaniu zapłaty choćby części wynagrodzenia za wykonanie usługi a przed wykonaniem usługi, wynagrodzenie to zostanie zwrócone przez Kancelarię przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
  12. Każda ze stron może bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o udzielenie porady prawnej

§ 14
REKLAMACJE

  1. Reklamacja może być złożona pisemnie (listownie), telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres: kancelaria.koziara@epoczta.pl, w terminie 14 dni od wykonania Umowy.
  2. Reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta umożliwiające jego identyfikację.
  3. Kancelaria rozpatrzy Reklamację w terminie do 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia i poinformuje Klienta o proponowanych działaniach, mających na celu załatwienie Reklamacji drogą poczty elektronicznej bądź pisemnie, na adres podany przez Klienta w Reklamacji.
  4. Klient może przyjąć zaproponowany przez Kancelarię sposób załatwienia Reklamacji, wysyłając w terminie 7 dni od dnia otrzymania propozycji Kancelarii, jej akceptację na adres e–mail: kancelaria.koziara@epoczta.pl.   
  5. W wypadku nie przyjęcia przez Klienta propozycji Kancelarii co do sposobu załatwienia Reklamacji, postępowanie reklamacyjne uważa się za wyczerpane.

§ 15

ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. Kancelaria i Klient zobowiązują się dołożyć starań, aby niezwłocznie rozstrzygnąć spór lub roszczenie wynikłe lub związane z Umową w drodze negocjacji lub poprzez skierowanie sprawy do mediacji.
  2. Jeżeli podjęte negocjacje lub mediacja nie przyniosą pomyślnych rezultatów i o ile strony nie uzgodniły inaczej, wszelkie spory wynikające z Umowy lub powstałe w związku z Umową, w szczególności dotyczące jej ważności i skuteczności, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla miejsca wykonania Umowy.
  3. Jeżeli Klient jest Konsumentem właściwość sądu ustalona zostanie wyłącznie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Strony mogą osobno uzgodnić umowną właściwość sądu, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa to dopuszczają.

§ 16

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania w Serwisie.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.).
  3. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie. Postanowienia wchodzą w życie z dniem opublikowania nowego/zmienionego Regulaminu w Serwisie.
  4. W wypadku zmiany Regulaminu po zawarciu Umowy, do stosunku prawnego nawiązanego w drodze jej zawarcia stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy.