Regulamin
§ 1
DEFINICJE
- Kancelaria – Kancelaria Adwokacka adw. Damiana Koziary z siedzibą w Warszawie (00-480), przy ul. Wiejskiej 9, lok. 27, NIP: 7591694540, nr wpisu 4343 ORA Warszawa.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która wyraziła chęć skorzystania z usług Kancelarii drogą elektroniczną wypełniając „Formularz kontaktowy” (składając Zapytanie) zamieszczony na stronie internetowej.
- Użytkownik – podmiot korzystający z Serwisu, w tym również Klient.
- Serwis – strona internetowa za pomocą, której Kancelaria prowadzi serwis internetowy, działający pod adresem: dk-kancelaria.pl.
- Opinia Prawna – usługa, w ramach której Klient otrzymuje informację w zakresie regulacji prawnych dotyczących wskazanego przez Klienta zagadnienia prawnego na podstawie przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, orzecznictwa sądów oraz piśmiennictwa wraz ze wskazaniem możliwych sposobów jego rozwiązania; analiza zagadnienia prawnego, dokonywana jest na podstawie przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego i/lub złożonych/przedstawionych dokumentów.
- Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawarta na warunkach określonych w Regulaminie pomiędzy Kancelarią a Klientem.
- Zapytanie – informacja złożona przez Klienta za pomocą „Formularza kontaktowego” udostępnionego w Serwisie o wykonanie usługi prawnej.
- Dane Osobowe – rozumie się przez to informacje zawierające: imię i nazwisko, numer telefonu, numer NIP/PESEL, adres poczty elektronicznej, dane teleadresowe oraz inne dane wprowadzone i/lub przesłane przez Użytkownika podczas korzystania z usług prawnych oferowanych przez Kancelarię.
- Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.).
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa:
a) zasady i warunki korzystania z serwisu internetowego dk-kancelaria.pl, zwanego dalej Serwisem;
b) zasady ochrony danych osobowych osób korzystających z Serwisu;
c) rodzaj i zakres usług prawnych świadczonych przez Kancelarię za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);
d) zasady świadczenia usług prawnych za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);
e) warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie usług (drogą elektroniczną) prawnych za pośrednictwem Serwisu;
f) zasady płatności wynagrodzenia za usługi prawne świadczone za pośrednictwem Serwisu (drogą elektroniczną);
- Serwis umożliwia zapoznanie się z przedmiotem działalności Kancelarii, ułatwia dostęp do oferowanych usług, a także daje możliwość skorzystania z porad prawnych on-line lub dokonania zgłoszenia sprawy do obsługi prawnej.
- Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
§ 3
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego.
- Serwis, jego zawartość, wizerunek graficzny, zamieszczane treści stanowią własność Kancelarii i podlegają ochronie prawa autorskiego, a jego rozpowszechnianie, kopiowanie, chociażby w części wymaga każdorazowo uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Kancelarii.
- Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmian zamieszczanych na stronach Serwisu treści, publikacji i materiałów.
- Osoba zainteresowana usługami Kancelarii powinna skontaktować się z Kancelarią osobiście, telefonicznie, mailowo lub poprzez wypełnienie „Formularza kontaktowego” dostępnego w Serwisie (usługi świadczone drogą elektroniczną). Wszelkie dane kontaktowe podane są na stronie internetowej Serwisu.
- Kancelaria nieodpłatnie udostępnia Użytkownikom Regulamin za pomocą Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie treści.
§ 4
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administratorem danych osobowych związanych z korzystaniem z usług Kancelarii jest adw. Damian Koziara z siedzibą w Warszawie (00-480), przy ul. Wiejskiej 9, lok. 27, NIP: 7591694540, nr wpisu 4343 ORA Warszawa.
- Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika Danych Osobowych.
- Korzystanie z usług Kancelarii, w szczególności w związku ze złożeniem Zapytania, wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika Danych Osobowych, co wynika z konieczności unikania konfliktu interesów. Brak Danych Osobowych może uniemożliwić zrealizowanie usługi.
- Przesyłając Dane Osobowe za pomocą złożonego Zapytania, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię swoich Danych Osobowych.
- Kancelaria może przetwarzać m.in. następujące Dane Osobowe Klienta:
a) nazwiska i imiona Klienta,
b) numer NIP/PESEL,
c) adres zamieszkania i/lub pobytu,
d) adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania i/lub pobytu,
e) adres poczty elektronicznej,
f) numer telefonu,
g) numer dowodu osobistego.
- Podanie Danych Osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolne.
- Wszelkie przekazane Kancelarii Dane Osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celach na jaki Klient wyraził zgodę oraz w celu podjęcia przez Kancelarię niezbędnych działań związanych ze złożonym Zapytaniem oraz w celu rozwiązania przedstawionego przez Klienta zagadnienia prawnego.
- Kancelaria zapewnia bezpieczeństwo przekazanych Danych Osobowych oraz realizację uprawnień Klienta, wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Klient ma prawo dostępu do treści własnych Danych Osobowych, ich poprawiania lub całkowitego usunięcia swoich Danych Osobowych – w tym celu należy przesłać wiadomość e-mail z określeniem żądania wprowadzenia zmian lub usunięcia Danych Osobowych na adres e-mail Kancelarii podany w Serwisie.
- Kancelaria może odmówić usunięcia Danych Osobowych Klienta wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Kancelarii.
- Dane Osobowe Klienta mogą być przekazywane osobom trzecim wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych, w szczególności pracownikom oraz zleceniobiorcom Kancelarii, a także za zgodą Klienta.
§ 5
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Kancelaria za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi w zakresie pomocy prawnej, polegające na:
a) udzielaniu porad prawnych,
b) sporządzaniu Opinii Prawnych,
c) sporządzaniu projektów umów,
d) sporządzaniu projektów pism procesowych,
e) opracowaniu projektów innych aktów prawnych (np. jednostronne oświadczenia,
uchwały),
f) opiniowanie umów handlowych. - Korzystanie z pomocy prawnej Kancelarii niewymienionej w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest możliwe na podstawie odrębnych umów zawartych z Kancelarią po dokonaniu bezpośrednich indywidualnych uzgodnień między Klientem a Kancelarią.
§ 6
ZOBOWIĄZANIA KANCELARII
- Kancelaria zobowiązuje się do wykonywania obsługi prawnej ze szczególną starannością, zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy prawniczej, zasad etyki zawodowej oraz zgodnie z profesjonalnym charakterem swojej działalności.
- Kancelaria nie jest zobowiązana do samodzielnego aktualizowania udzielonych porad pod kątem późniejszych zmian w przepisach i praktyce. Czynności takie Kancelaria podejmuje wyłącznie na wyraźne żądanie Klienta.
- Kancelaria zobowiązuje się do zachowania daleko idącej lojalności wobec Klientów. Strony zobowiązane są niezwłocznie informować się wzajemnie o wszystkich sytuacjach, w których Kancelaria mogłaby narazić się na konflikt interesów w rozumieniu zasad etyki zawodowej. W razie zaistnienia istotnego prawdopodobieństwa wystąpienia konfliktu interesów, Kancelaria podejmie niezbędne środki zgodne, aby uniknąć takiego konfliktu, w tym zastrzega prawo do odmowy przyjęcia wykonania usługi. W przypadku wystąpienia konfliktu interesów, Kancelaria dołoży najlepszych starań, aby nie ucierpiały interesy Klienta.
§ 7
POUFNOŚĆ
- Kancelaria oraz wszystkie osoby wykonujące umowę z Klientem w jej imieniu zobowiązani są zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedzieli się w związku ze świadczeniem pomocy prawnej na rzecz Klienta.
- Wszelkie informacje, uzyskane od Klienta, które nie są dostępne publicznie w okresie świadczenia przez Kancelarię pomocy prawnej w związku z Umową będą traktowane jako poufne.
- Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony czasowo.
- Kancelaria nie będzie wykorzystywać na potrzeby osób trzecich informacji poufnych uzyskanych od Klienta oraz nie będzie wykorzystywać dla potrzeb Klienta informacji poufnych uzyskanych od osób trzecich.
- Jeżeli Kancelaria, jej pracownicy lub osoby działające w jej imieniu, zostaną zobowiązani do ujawnienia informacji poufnych dotyczących Klienta odpowiednim władzom publicznym, Kancelaria poinformuje Klienta (o ile będzie to prawnie dozwolone) o ewentualnym żądaniu lub obowiązku ujawnienia.
§ 8
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
- Wszelkie informacje, uzyskane przez Klienta lub osoby działające w jego imieniu od Kancelarii lub osób działających w jej imieniu w okresie świadczenia pomocy prawnej w związku z Umową, które nie są publicznie dostępne będą traktowane przez Klienta jako poufne (tajemnica przedsiębiorstwa). W szczególności dotyczy to propozycji, ofert, specyfikacji, projektów, dokumentów, zasad, technik, metod, planów lub scenariuszy działania, procedur lub warunków umowy, wynagrodzenia, a także przedmiotów praw wyłącznych lub bezwzględnych oraz informacji uzyskanych w związku z negocjowaniem lub zawieraniem Umowy, także uzyskane bez zapłaty przez Klienta wynagrodzenia.
- Klient nie będzie wykorzystywać na potrzeby osób trzecich informacji poufnych uzyskanych od Kancelarii lub osób działających w jej imieniu, w szczególności zaś na rzecz konkurentów Kancelarii.
- Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących sposobu prowadzenia działań windykacyjnych przez Kancelarię, a w szczególności sposobów prowadzenia korespondencji, wzorów dokumentów, wezwań do zapłaty itd. oraz sposobu prowadzenia windykacji bezpośredniej.
- Klient oświadcza, iż w działaniach windykacyjnych prowadzonych przez siebie nie będzie wykorzystywał procedur windykacyjnych stosowanych przez Kancelarię.
§ 9
ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG DROGA ELEKTRONICZNĄ
- Kancelaria świadczy usługi prawne odpłatne oraz nieodpłatne.
- Usługi prawne świadczone przez Kancelarię są w języku polskim, chyba że strony uzgodnią inaczej.
- Kancelaria zapewnia świadczenie usług od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00.
- Kancelaria i osoby działające w jej imieniu mogą porozumiewać się z Klientem, jego personelem, doradcami i innymi osobami działającymi w jego imieniu i na jego rzecz pisemnie, pocztą elektroniczną oraz telefonicznie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za ryzyka wynikłe z tytułu korzystania z takiej komunikacji, chyba że szkoda powstała wskutek rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej Kancelarii lub osób działających w jej imieniu.
- Usługi prawne są wykonywane po zawarciu Umowy.
- Usługi świadczone są ze szczególną starannością, zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy prawniczej oraz zasad etyki zawodowej na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Umowa o świadczenie usług w zakresie pomocy prawnej jest umową starannego działania. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za określone rezultaty działania.
- Kancelaria wykonuje usługi na podstawie przedstawionych danych oraz aktualnego stanu prawnego.
- Klient uprawniony jest do wykorzystywania otrzymanych od Kancelarii dokumentów, w szczególności opinii prawnych, informacji prawnych, projektów umów, projektów pism procesowych, projektów innych dokumentów jedynie do własnych potrzeb i zabrania się wykorzystywania ich w celu prowadzenia działalności gospodarczej lub świadczenia usług podobnych do usług świadczonych przez Kancelarię.
- Wszelkie przesłane Klientowi dokumenty podlegają ochronie prawa autorskiego i nie mogą być rozpowszechniane przez uprzedniej pisemnej zgody Kancelarii.
- W braku odmiennych uzgodnień Kancelaria może wykorzystywać wszelkie dokumenty powstałe w związku z wykonywaniem Umowy jako podstawę do wykonywania zadań na rzecz innych Klientów, o ile nie narusza to zobowiązania do zachowania poufności.
- Po zakończeniu wykonywania Umowy Kancelaria przekaże Klientowi na jego wniosek całość dokumentacji z nim związanej.
- Kancelaria ma prawo zniszczyć dokumenty, które w jej opinii nie będą potrzebne do celów prawnych, jeżeli Klient odmówił ich odebrania i o ile nie uzgodniono, że Kancelaria przechowa te dokumenty za określonym wynagrodzeniem.
§ 10
ZOBOWIĄZANIA KLIENTA
Klient zobowiązany jest z należytą starannością współdziałać w wykonaniu Umowy, w szczególności:
a) udzielać niezbędnych pełnomocnictw,
b) udzielać pełnych i wyczerpujących informacji oraz wyjaśnień dotyczących realizowanych
zleceń,
c) przekazywać pełną dokumentację dotyczącą zleceń w terminach umożliwiających
należytą reprezentację jego interesów,
d) wpłacać terminowo zaliczki oraz opłaty związane z wykonywaniem Umowy,
e) niezwłocznie informować Kancelarię o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na sposób, zakres i treść wykonywanych przez Kancelarię usług, w tym o wpłatach dokonanych przez dłużników, zawieranych z nimi porozumieniach, kierowanych do Klienta reklamacjach oraz o umorzeniach należności.
§ 11
ODPOWIEDZIALNOŚĆ KANCELARII
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za niedokładne przedstawienie stanu faktycznego przez Klienta.
- Kancelaria nie jest odpowiedzialna za skutki niewywiązania bądź nienależytego wywiązywania się Klienta z obowiązków określonych w § 10 Regulaminu.
- Kancelaria nie jest odpowiedzialna za niemożność realizacji swoich świadczeń wynikających z nieuiszczenia bądź nieterminowego uiszczenia przez Klienta kosztów lub opłat.
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wady w wykonaniu Umowy, jeśli wynikają one z udostępnienia niepełnej dokumentacji, bądź udzielenia niepełnych albo sprzecznych ze stanem faktycznym informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, albo braku należytego współdziałania w wykonaniu Umowy ze strony Klienta, w szczególności- nieterminowego uiszczania opłat i kosztów związanych z postępowaniem prowadzonym w imieniu Klienta.
- Wyłączona jest odpowiedzialność Kancelarii za utracone korzyści.
§ 12
ZŁOŻENIE ZAPYTANIA I WYCENA
- Zapytanie Klient składa za pomocą „Formularza kontaktowego” znajdującego się w Serwisie. W zależności od rodzaju usługi, jednocześnie z Zapytaniem Klient przedstawia zagadnienie prawne, stan faktyczny oraz przesyła stosowne dokumenty.
- Złożenie Zapytania wymaga:
a) zapoznania się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowania jego postanowień;
b) wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania Umowy. - Kancelaria w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania Zapytania, skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu działania w sprawie.
- Brak kontaktu w terminie określonym w ust. 3 jest równoznaczne z niepodjęciem przez Kancelarię wykonania usługi i z tego tytułu Klientom nie przysługują względem Kancelarii żadne roszczenia.
- Kancelaria może złożyć Klientowi oświadczenie o odmowie podjęcia się przez Kancelarię wykonania usługi. Odmowa podjęcia się wykonania usługi nie wymaga uzasadnienia.
- Kancelaria nie odpowiada za podanie błędnych Danych Osobowych, w tym adresu poczty elektronicznej przez Klienta.
- W przypadku przyjęcia przez Kancelarię usługi do realizacji, w trakcie kontaktu z Klientem Kancelaria przedstawi mu ofertę współpracy.
- Kancelaria ustali w drodze negocjacji z Klientem:
a) kwotę netto wynagrodzenia (zwanego dalej „Wynagrodzeniem”),
b) sposób i termin uiszczenia Wynagrodzenia;
c) przewidywany czas realizacji usługi,
d) okres obowiązywania Oferty. - Propozycja Wynagrodzenia złożona Klientowi zostanie wyliczona na podstawie:
a) przewidywanego nakładu pracy koniecznego do wykonania usługi,
b) złożoności zagadnienia prawnego przedstawionego przez Klienta. - W przypadku konieczności uzupełnienia informacji podanych w Zapytaniu, Kancelaria w korespondencji zwrotnej zwróci się do Klienta o podanie dodatkowych danych i/lub dokumentów.
§ 13
ZAWARCIE I ROZWIĄZANIE UMOWY DROGA ELEKTRONICZNĄ
- Umowa zostaje zawarta z chwilą złożenia przez obie strony oświadczenia woli o przyjęciu uzgodnionych warunków.
- Złożenie oświadczenia woli, o którym mowa w ust. 1 następuje poprzez podpisanie umowy przez Strony bądź wysłanie wiadomości e-mail zawierającej wyraźne wskazanie akceptacji wynegocjowanych warunków.
- Kancelaria przestaje być związana złożoną ofertą w przypadku wyraźnego jej nieprzyjęcia przez Klienta, bądź nie udzielenia przez niego odpowiedzi w terminie 3 dni od jej złożenia.
- Kancelaria może w każdej chwili odmówić realizacji usługi i odstąpić od Umowy, jeżeli jej wykonanie mogłoby wiązać się z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Uzupełnienie zlecenia przez Klienta, na podstawie sporządzonej przez Kancelarię prośby o sprecyzowanie nie stanowi nowego zlecenia.
- Złożenie przez Klienta dodatkowych pytań lub wniosków o wyjaśnienia będzie traktowane jako zlecenie wykonania odrębnej usługi prawnej.
- Wynik realizacji Umowy zostanie wysłany na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Zapytaniu, chyba że strony postanowią inaczej.
- Umowa jest zawarta na czas wykonania określonej usługi prawnej.
- W terminie 7 dni od dnia zakończenia wykonywania Umowy, Kancelaria wyśle Klientowi Fakturę VAT. Klient wyraża zgodę na wystawienie Faktury VAT bez jego podpisu oraz wysłania jej w formacie PDF na podany w Zapytaniu adres poczty elektronicznej. W Zapytaniu Klient może zaznaczyć chęć otrzymania Faktury VAT papierowej. W takim przypadku Faktura VAT wysłana zostanie w terminie 7 dni od dnia zakończenia obowiązywania Umowy na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta.
- Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu drugiej stronie. Oświadczenie o wypowiedzeniu przesłane pocztą elektroniczną uważa się za złożone z chwilą wprowadzenia go do środka komunikacji elektronicznej w sposób, który pozwala adresatowi na zapoznanie się z jego treścią.
- W przypadku wypowiedzenia umowy przez Klienta po dokonaniu zapłaty choćby części wynagrodzenia za wykonanie usługi a przed wykonaniem usługi, wynagrodzenie to zostanie zwrócone przez Kancelarię przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
- Każda ze stron może bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o udzielenie porady prawnej
§ 14
REKLAMACJE
- Reklamacja może być złożona pisemnie (listownie), telefonicznie lub pocztą elektroniczną na adres: kancelaria.koziara@epoczta.pl, w terminie 14 dni od wykonania Umowy.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta umożliwiające jego identyfikację.
- Kancelaria rozpatrzy Reklamację w terminie do 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia i poinformuje Klienta o proponowanych działaniach, mających na celu załatwienie Reklamacji drogą poczty elektronicznej bądź pisemnie, na adres podany przez Klienta w Reklamacji.
- Klient może przyjąć zaproponowany przez Kancelarię sposób załatwienia Reklamacji, wysyłając w terminie 7 dni od dnia otrzymania propozycji Kancelarii, jej akceptację na adres e–mail: kancelaria.koziara@epoczta.pl.
- W wypadku nie przyjęcia przez Klienta propozycji Kancelarii co do sposobu załatwienia Reklamacji, postępowanie reklamacyjne uważa się za wyczerpane.
§ 15
ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Kancelaria i Klient zobowiązują się dołożyć starań, aby niezwłocznie rozstrzygnąć spór lub roszczenie wynikłe lub związane z Umową w drodze negocjacji lub poprzez skierowanie sprawy do mediacji.
- Jeżeli podjęte negocjacje lub mediacja nie przyniosą pomyślnych rezultatów i o ile strony nie uzgodniły inaczej, wszelkie spory wynikające z Umowy lub powstałe w związku z Umową, w szczególności dotyczące jej ważności i skuteczności, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla miejsca wykonania Umowy.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem właściwość sądu ustalona zostanie wyłącznie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Strony mogą osobno uzgodnić umowną właściwość sądu, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa to dopuszczają.
§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania w Serwisie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.).
- Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w każdym czasie. Postanowienia wchodzą w życie z dniem opublikowania nowego/zmienionego Regulaminu w Serwisie.
- W wypadku zmiany Regulaminu po zawarciu Umowy, do stosunku prawnego nawiązanego w drodze jej zawarcia stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy.